Конференція E-learning Ukraine 2017

24 листопада 2017 року відбулася друга щорічна всеукраїнська конференція, присвячена дистанційному навчанню – E-learning Ukraine 2017. Цей захід зібрав 100+ фахівців з 60+ провідних компаній України. Протягом усього робочого дня ми обговорювали найважливіші та найактуальніші теми в корпоративному e-learning.

Першим виступив Антон Савочка – керівник школи проектного менеджменту, консультант-тренер «Юрія-Фарм», сертифікований бізнес-тренер, доктор філософії (PhD). З Антоном ми співпрацюємо вже давно, він один з найбільш позитивних спікерів E-learning спільноти.

На конференції темою його доповіді була: «Blended learning: ролі і компетенції команди «ЮРІЯ-ФАРМ». В ході виступу ми розібрали, що означає змішане навчання – змішування традиційних методик і цифрових технологій. Антон розповів про три «сумішах» які вони застосовують у себе в компанії: ситуаційне керівництво, управління змінами і лідерство. Після чого ми перейшли безпосередньо до ролей, таким як: архітектор СДО, експерт, сценарист, дизайнер, адміністратор СДО і фахівець з навчання, і компетенцій співробітників при створенні курсу. Аудиторія була залучена в дискусію і на спікера посипалося багато питань, на які Антон з радістю відповів. Змішуйте на здоров’я 🙂

З наступною доповіддю виступила Олена Івашина – начальник відділу навчання в ПУМБ висококласний фахівець з більш ніж 10-ти річним досвідом в сфері HR! Її виступ був присвячений темі «Ефективність у навчанні: щоденні дії для досягнення результату». Ми поговорили про те, як будувати систему навчання під потреби бізнесу і бачення топ-менеджерів. Олена показала, яких результатів очікує бізнес від навчання і поділилася тим, як навчання допомагає підвищити результативність роботи учнів співробітників. Після невеликого відпочинку у вигляді перерви на каву, набравшись сил і підбадьорившись, ми приступили до наступних доповідей. Почала Олеся Литвиненко – начальник відділу навчання та оцінки Watsons, спікер E-learning спільноти з темою, що набирає актуальності в Україні,  «Маркетинг для просування навчального порталу». Олеся запропонувала учасникам подивитися на СДО, як на продукт. Є 6 питань на які потрібно відповісти для просування продукту. Але, ми зупинилися на двох основних – Хто наші клієнти? Для кого цей продукт? і Як наш продукт вирішує «біль» / потребу наших клієнтів? Позиціонування СДО повинно бути направлено на клієнта. Тому будь-яка ваша активність повинна відкривати продукт з іншого, нового боку, створювати його цінність, робити його цікавим і затребуваним. Наступним виступив Олексій Корольков – генеральний директор компанії WebSoft. Олексій вже другий рік радує наших учасників своєю присутністю на конференції і своїми надзвичайно трендовими доповідями. Олексій презентував нам доповідь на тему «Тренди і технології для Digital HR». Спікер розповів про нові технології, які дозволяють підвищити ефективність управління персоналом. Як відомо, технології змінюються швидше, ніж реальна продуктивність бізнесу. Адже цьому сприяє технологічний процес і соціальні зміни. Хочете дізнатися, що таке прийде в Digital HR? Слідкуйте за лідерами технологічної сфери, такими як Apple, Samsung, IBM. Доповідач показав, що нового нас чекає в підборі персоналу, в оцінці персоналу, формах навчання. І навіть познайомив учасників з такими термінами як уберізація і роботизація. Якби не обід, який вже був підготовлений, ми б спілкувалися з Олексієм до вечора 🙂

Після обіду ми почали з доповіді «Big Data в e-learning», з яким виступив Олександр Сліпець (Forward Bank). Олександр керівник проектів і програм дистанційного навчання Forward Bank, фахівець з 10ти річним досвідом роботи в сфері навчання персоналу, останні 5 років активно займається впровадженням E-learning і автоматизацією HR-процесів.

У своїй доповіді спікер розповів чому не можна називати будь-які данні Big Data. Олександр поділився своїм прикладом роботи з великим обсягом даних, коли Forward Bank поміняв модель бізнесу і почав працювати по партнерській схемі. Також, спікер допоміг учасникам розібратися в тому, які данні є у них в системі і для чого вони потрібні. Ідентифікаційні дані про співробітника, дані активності користувачів на порталі, контент системи навчання, системні дані, звіти за результатами навчання … Перевірте, чи всі данні Ви використовуєте в роботі?

Наступним виступив Михайло Тустов – керівник відділу навчання та розвитку Академії ДТЕК. Михайло – тренер з 15ти річним досвідом. Гравець з 35ті річним досвідом. Автор ігр: “Захисник корони», «Time to Cash», «Start Up IT», «Ораторій» та ін … Тема його доповіді звучала, як: «Помилки при впровадженні Гейміфікація. Як не зробити благо на шкоду?».

Михайло вирішив піти, як кажуть, від зворотного: розповісти про помилки при впровадженні гейміфікації, щоб допомогти нашим учасникам полегшити цей нелегкий процес. Залучити до процесу всіх було досить легко, адже спочатку ми провели бадьору розминку 🙂 Опитування в соц. мережах, активна бесіда з усіма учасниками, бонуси у вигляді корисної інформації. Отже, що для Вашої компанії гейміфікація і чи є це помилкою? Нова іграшка керівника, добровільно-примусове залучення до процесу гейміфікації, складний функціонал – не єдині помилки. Завдяки спікеру, наші учасники зроблять процес впровадження гейміфікації в свої компанії набагато легше.

Після цього випливав доповідь на тему «Дизайн hr-порталу як інструмент підвищення ефективності e-learning» з яким виступила Лілія Снігур – фахівець з десятирічним досвідом в сфері корпоративного навчання, бізнес тренер, призер конкурсу CourseLab 2012 і спікер E-learning спільноти.

Доповідь виявивилась максимально корисною і цікавою, не дивлячись на деякі технічні складності. Спікер поділилася з нами своїм досвідом створення порталу, де ми розібрали концепцію, основні складові та функціонал порталу. Також ми поговорили про контент, який повинен наповнювати портал, і про те, наскільки необхідний аналіз порталу як і для творців, так і для користувачів.

З останньою доповіддю виступив Олександр Бичковський – керівник напрямку дистанційного навчання СК «УНІКА» з досвідом роботи з сфері дистанційного навчання більше 5 років. На конференцію Олександр підготував доповідь на тему «Досвід впровадження« Живих вебінарів »від UNIQA».

Спікер поділився досвідом створення та впровадження в своїй компанії вебінарів, які проводять самі ж співробітники. Олександр зазначає, що завдяки цьому проекту підвищився інтерес до навчання, є приємні бонуси, як і для тренерів, так і для студентів. А чого варті листи про вебінарах – оформлені в корпоративному стилі, з музичним супроводом. Ну як тут не захочеться отримати нові знання?

На цій доповіді наша конференція підійшла до кінця. Підводячи підсумки, можна з упевненістю сказати, що день був неймовірно насиченим, повним цікавої інформації і нових знань. Тут кожен знайшов щось особливо актуальне для себе і ми безмежно раді, що нам вдалося досягти головної мети – створити майданчик для обміну досвідом серед фахівців.

Ми вдячні кожному учаснику за те, що були в цей день з нами і проявляли таку активність, всім спікерам за прекрасні доповіді і нашим партнерам за підтримку і готовність внести свій вклад в розвиток HR сфери: генеральному HR партнеру Work.ua, а також Богуш Тайм , Бодо, ІнглішДом, Академії ДТЕК, HR Лізі, Асоціації українського бізнесу в Польщі.

Спасибі всім за теплі відгуки, за високу оцінку нашого заходу! Ми сповнені ідей щодо поліпшення і в наступному році переконаємо Вас, що це був далеко не межа 🙂

Слідкуйте за нашими новинами, щоб не пропустити наступні зустрічі. З питань співпраці, участі та бажання стати спікером звертайтеся:

Авраменко Ольга

(044) 502-13-08

(093) 927-61-17

avramenko@coloris.com.ua

www.coloris.com.ua

Start Time

9:00 am

24 Грудня, 2017

Finish Time

6:00 pm

24 Листопада, 2017

Leave A Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *